This Is Not A Love Song, Part 1
S1, E1: A delivery man rings at the door of famed television writer Carlo Monterossi armed with a gun. He has already killed two people and Carlo was supposed to be the third in line. Together with his friends Nadia and Oscar, Carlo begins to investigate by putting himself on the tracks of two hit men and a pair of Roma.