This Is Not A Love Song, Part 2
S1, E2: The mysterious killer has been found dead, but the police are not the only ones looking for Sergio De Magistris. To find out the truth, Carlo has no choice but to talk to Sergio's ex girlfriend Marzia, a girl who is scared and risking big.