Сезон 1, серия 21: Max (Ryan Eggold) goes head to head with hospital administration when he comes up with a new plan for patients without insurance. Meanwhile, Iggy (Tyler Labine) struggles with an accusation brought against him and Sharpe (Freema Agyeman) navigates her role as Deputy Medical Director.