This Is Real
S1, E3: A model almost dies in Truth, jeopardizing the club’s future, the rift between Ghost and Tasha over the nightclub widens, another attack on the drug business leads to Ghost taking extreme measures, and Ghost is reminded that pursuing Angela – and a legit life – could put his family in danger.