This Wasn't Supposed to Happen
S1, E12: Gibson's plan takes a surprising turn. Finley makes a heroic move while in the mansion with the kidnappers. Meanwhile, Beth Ann ends up in further danger as a mystery person is determined to get revenge against Gibson.