Thor
S2, E2: Larry seeks revenge on pro wrestler Thor Olson, who he believes slashed his tire after an incident. Meanwhile, Larry's observation of the troubles between Jeff and Susie leave him trying to prove to Cheryl just how un-kinky he is.