Thorapy
S1, E15: When Sam and Jay have the ghosts bunk together to free up rooms for guests at the B&B, they learn that Thorfinn has been having night terrors, which inspires Sam to enlist a therapist to help him. Also, Isaac makes a big, personal revelation after he’s compelled to seduce his new roommate, Hetty.