Those Connected
S1, E21: Obi and Vulcan face off against Dr. Giovanni and Lisa, during which Giovanni tells Obi more about the nature of Adolla Bursts. Shinra has an unusual experience that leads him to find Sho, but their reunion proves more volatile than hoped for.