Those Who Search, Those Who Conceal
Сезон 1, серия 6: Damages to Graham from repeated battles have taken their toll. While Vidaux walks to the city for repairs, Derrida and Yuri spend the night in an abandoned home, where Derrida begins experimenting with the mysterious "time ride" phenomenon.