Thou Shalt Not Kill
S1, E2: When a Christian ranch hand, Dan Lavigne, 52, is shot dead on his porch in Montana, 2002, deputies find no shortage of suspects. What follows is an 8-year quest for justice that stretches across three states before police finally unmask Dan's killer.