Thousand Paths
S2, E6: Suzuya's hellish boyhood is revisited, and it is revealed how he came to work for CCG. As Touka studies for her entrance exams, Roma, a new waitress, fills in for her at Anteiku. Tempers erupt when Akira joins Amon and Seido for supper.