Three Moves Ahead
S2, E8: Danger closes in on Ghost and Tommy, as Lobos fends off a rival drug cartel on one side and the US Federal Government on the other. It’s up to Ghost to figure out how to get out from underneath Lobos before Angela gets to him first.