Three Strikes, You're Out
S5, E20: Jessica (Angela Lansbury) investigates when her nephew's (Todd Bryant) friend (Tim Dunigan) is accused of murdering a female sportscaster. Guest stars: Paul Sorvino, Vince Edwards.