Three the Hard Way
시즌 1, 에피소드 2: J.R. meets his new team and quickly realizes there will be no gimmes here — he has to earn his spot on the team like everyone else. Senior teammates Diego and Xavier give him the freshman treatment as he adjusts to online classes and gets a feel for A&T’s famous “Aggie Pride”.