My Amazing Boyfriend Three
S1, E3: When a B-list actress accidentally wakes a comatose mutant from his century-long sleep, she finds herself with a socially awkward, super-powered new roommate. But as their relationship progresses from bizarro bickering to something deeper, they discover their fates have been intertwined by a cosmic conspiracy.