Three
시즌 1, 에피소드 3: A few hours before fleeing with Jordán, Cornelia is forced to escape from the shantytown where she lives. Tábata, the woman who takes care of her as if she were her own daughter, warns her of a serious danger: they are coming for them. That same afternoon, Jordán is dealing in the mall with his friends, back home, this event will have tragic consequences.