Three's a Crowd It Up
S2, E2: A cute local dancer comes to perform on Shake It Up, Chicago!, and all the girls are smitten. He asks each girl individually to hang out, so Rocky, CeCe, and Tinka all show up at Crusty's the next day, believing they each have a date with him.