Three's a Crowd
S1, E6: In Hollywood, married super agents Dia and Ray are eager to unload the family home for a lonely daughter who needs to move on. In Malibu, top producer Carol Bird tries to sell a horse estate and recording studio for a world famous violinist who makes it very difficult for her to show buyers around.