Three's Not Company
S1, E6: Tawni is in disbelief when Sonny says she wont be attending Chads birthday party because she has plans. Sonnys best friend Lucy is coming to visit from Wisconsin and Sonny plans on doing all the things they loved to do together in Wisconsin.