Through a Child's Eyes
S1, E2: In 1982, 35-year-old JoAnn Tate was stabbed to death in her home in St Louis. Her kids Melissa, 7, and Renee, 4, nearly died. JoAnn's diary revealed a man Melissa ID'd as the attacker. Years later, new memories emerged that changed everyone's lives.