Through and Through
시즌 2, 에피소드 2: Kane uses a tragedy in his personal life to further his political agenda and ultimately win control over the housing authority. Kane tries to remedy his fractured inner circle by poaching his nemesis’ senior aide, Mona Fredricks, and hiring ambitious newcomer Ian Todd – but will they be enough to fill the void?