Throw a Rock, Hit a Ninja
S1, E1: Kumogakure Kuro is a modern day ninja, but that doesn't mean his life is exciting. Bereft of any missions for a long time, he's an underachiever whiling away his days in obscurity, until he receives a special delivery.