Thunder or Lightning
Сезон 3, серия 9: For the Dieselsellerz giveaway, Thunder VS Lightning, two lifted F450s compete and the winner decides which one to take home. And the guys continue turning a busted 69 Chevy C10 into a diesel low rider for a millionaire client.