Сезон 5, серия 5: The 126 race into action when a horse barrels into a brewery with an unconscious rider on its back and then to a bus full of tourists all experiencing seizures. Judd introduces Owen to Wyatt’s mother Marlene. Carlos and T.K. start couples counseling, when Carlos investigation into his father’s murder becomes all-consuming.