Why nobody remembers my world? Thus, The World Was Recorded
S1, E4: While Kai and Rinne confront the heroine of the demons, one of those mysterious beings reappears and tries to remove Vanessa from the world. However, Vanessa manages to fight it off. She then turns her attention back to Kai and Rinne.