S3, E15: After closing on the sale of a house to Mitch and Cam's friends, Phil and Claire take the two of them out for a celebratory dinner where they proceed to over-indulge in drinks, which leads to some over-sharing, and finally results in waking up the next morning hung over and begging the question - if you'll do anything for family, shouldn't there still be a line drawn somewhere?