Ticking Time Bomb
Сезон 1, серия 2: In the most brutal survival challenge ever, three strangers try to endure 30 days in the Arctic with no tools, just the clothes on their backs, and one fallen animal. Ben, Nate, and Robert must fight against relentless predators and punishing weather if they hope to survive the month.