Nightwatch Nation Ties That Bind
S1, E5: In Austin, Texas, a man is shot by someone he trusts and Kim and Audrey must wait until the gunman is apprehended before they can begin treatment. Meanwhile in Yonkers, New York, Cunningham and Ariel face an emotional call that hits too close to home. The Baton Rouge, Louisiana, community is hit hardest tonight when Niki and Nicole are faced with the task of trying to save a life of a fellow service member.