Tiger Whisperer
S1, E4: It's 'take your daughters to work day' and Penny decides that a day spent with any other mom would be far more interesting than a day with her own. Determined to reconnect with her daughter, Trudy drags Penny to her veterinarian clinic where she ends up curing an ailing circus tiger whose thoughts she can somehow hear. When the tiger escapes the circus in a desperate attempt to go home, Penny turns to the one person on whom she knows she can depend, her mom, to help send the tiger back to India. Meanwhile, Oscar, his brother Bobby, and Felix peddle ice cream at the Wizard Kelly All-star game.