시즌 1, 에피소드 3: When a doting father, Eric Hale, is taken in Cincinnati, the team immediately gets to work and discovers that the entire family is missing. Bishop uncovers the details of her disappearance, which pinpoints the location where the teams’ search should begin. Then Frank makes a suggestion that could ultimately make or break the case. Kick notices that this case seems to be taking an emotional toll on Frank, but she realizes the wound is much deeper than it appears. Just when the FBI starts getting traction, two more people turn up missing and the team is in a race against the clock to put together the pieces of what appears to be a tiger kidnapping.