Tijuana, We've Got a Problem
시즌 1, 에피소드 6: A stripper-astronaut steals the space shuttle plans and sells them to Mexico. Now NTSF must go into Mexico and stop the evil President Felipe Calderon before they beat the U.S.A. in the space race.