시즌 5, 에피소드 7: Bill eyes a wedding as a chance to reseal his commitment to his three wives, though Barb remains skeptical. Nicki, in the meantime, looks to take full advantage of her special day. Alby makes a game-changing power play; Lois resists Barb's vision of her future; Marge is cautioned about the financial pitfalls of Goji Blast; Cara Lynn brings a guest to the theatre; Heather changes her mind about Ben.