Сезон 3, серия 13: When an ecstasy cook-turned-chemistry-teacher is found murdered in a cozy Los Angeles suburb, Lucifer and Pierce must go undercover to help track down the killer. Meanwhile, Maze has a newfound attraction for someone that she used to despise and Charlotte has a revelation.