The Life & Times of Tim Tim, Stu and Marie / Miss February
S1, E5: Tim regrets joining Stu on a first date with Marie, Omnicorp's strident HR lady; Tim makes the mistake of giving Amy's photo to Dr. Larry, a bra-store salesman, in order to properly size a Valentine's gift for her.