Time to Dino-Soar / The Birdy Guards
S1, E1: The Museum has a new T-Rex exhibit but Nibbles hijacks the opening shindig to make it all about him. It's up to the Powerbirds to stop him. / Clawdette and Asher Stasher are tag-teaming up in order to take the championship belt of Max's favourite wrestler, forcing Ace and Polly to act as professional "Birdy-Guards".