Time to Move On
Сезон 5, серия 7: With Travis graduating college in a few months, Jules starts to worry about his job prospects with an art degree. Laurie and Ellie pose as a lesbian couple in a desperate effort to get Stan into a fancy new school. Meanwhile, Andy insists on making a cat video with the guys for Bro-day.