Timebomb
S2, E8: Sookie's captivity takes an unexpected turn when Eric arrives to do his master's bidding, facing an F.O.T.S in full lockdown mode. In Bon Temps, Sam finds himself in hot water after making a gruesome discovery at Merlotte's, but Andy proves no help in coming to his defense. Sent home by Bill, Jessica and Hoyt learn that when it comes to sex, every time is the first time. Tara and Eggs get physical after partaking in a 'Hunter souffle' prepared by Maryann. After Jason pays off his debt to the vampires, Godric looks to enlighten his more single-minded followers.