Time's Up
S2, E9: Tommy’s locked up and seriously doubting his faith in Ghost as Angela and the rest of the AUSAs push him to flip on Lobos or spend the rest of his life in jail. Ghost makes maneuvers to do right by Tasha, Tommy, Shawn, and Angela – but the consequences of his actions are steep.