Timmy Hansen and Nico Langmann in Norway
시즌 1, 에피소드 1: Rally driver Timmy Hansen and tennis player Nico Langmann go on their adventure in northern Norway. While crab fishing and dog sledding they find out more about each other’s sport and life in general.