Tinker, Tailor, Liar, Thief
S8, E15: While in London, Jessica (Angela Lansbury) becomes involved in a murder cover-up by the British Intelligence Agency when she happens upon a disappearing corpse. Guest stars: Lloyd Bochner, Nick Tate.