Tiny Hawaiian Hideaway
시즌 1, 에피소드 2: Wanting to downsize and live simply, a woman and her best friend decide to build a tiny home in the jungle paradise of Hilo, Hawaii. However, both lack adequate construction experience and need help making their dream a reality.