Tipping Point
Сезон 7, серия 11: As Michael becomes ever more conflicted with his mission, he travels to Mexico with Sonya in order to help James with an important job. Anxious to finish the operation, Strong hires freelance mercenaries to extract James on site... but brings along an unexpected guest.