Titans vs Michael Jenkins
시즌 3, 에피소드 9: The Titans think they’re ready to go up against Alex Guarnaschelli's protege, Chef Michael Jenkins. Michael has judged each of the Titans before and uses that knowledge to his advantage, while famed judge Amanda Freitag does not make this easy for anyone.