To Go Like a Man
시즌 1, 에피소드 1: It’s the late 22nd century, and the Jovian lizards are attacking earth. Nergal Heavy Industries decides to build its own battleship, the Nadesico, to take on the invaders. Captained by the ditsy yet tactically brilliant Yurika Misumaru, and crewed by an bunch of misfits, does the Nadesico stand a chance against this new threat to humanity?