To Hell and Back
T1, E3: A team of Green Berets are sent to take out a leader of the Hezb-e-Islami Gulbuddin, a terrorist group with links to the Taliban. The target is guarded by heavily armed fighters in the Shok Valley of Afghanistan. The Green Berets end up surrounded and engage in a huge, ferocious gun battle. Sustaining critical casualties, they must use all their training and teamwork to escape the mountain alive.