to HEROes 〜TOBE 2nd Super Live〜 Special Edition
S1, E1: This is the special edition of the "to HEROes ~TOBE 2nd Super Live~" concert. Ken Miyake joins Hiromitsu Kitayama, Number_i, IMP., ISSEI and CLASS SEVEN to create the ultimate entertainment show.