To Moscow and Quickly
S6, E9: Nancy is met with yet another roadblock when baby Stevie gets sick leaving her and Andy to scramble to find a pediatrician. Meanwhile, Silas, Shane and Doug are tasked with unloading some merchandise at a kiddie concert.