To Say Goodbye
S1, E6: Andrés manages injury risk with his coach, while keeping focus on the World Cup. After another miracle season, Amaia has one last hurdle to secure Eibar’s future. Saul pays homage to his hero, as Atlético celebrates in Europe. Iñaki wins the admiration of one of his heroes. Emotions run high as some people stay, and some move on. Surprises in Seville and Bilbao bring the story full circle.