Toast of T.U.F.F. / Share-a-Lair
S1, E4: Things get a little scary when Keswick invents an artificial intelligence toaster that is capable of doing a lot more than making perfect toast./After blowing up each other’s HQ’s repeatedly, TUFF and DOOM are forced to share an office.