Toboe, Who Doesn’t Howl
S1, E2: Paradise is out there, and the Flower Maiden is the key. To get her, Kiba and Hige must find a way back into the facility they just escaped. But will they get to her first? Elsewhere, young Toboe tries to fit in with humans but can’t help his wolf nature.